بی عشق ولایت نتوان عاشق مهدی شد

اللهم عجل الولیک الفرج

بی عشق ولایت نتوان عاشق مهدی شد

اللهم عجل الولیک الفرج

بی عشق ولایت نتوان عاشق مهدی شد

میخواهیم دراینجا به کمک هم به خدا نزیک تر شویم ،، دشمنان خود را بهتر و کامل تر بشناسیم،، ودر کنار هم یاد بگیریم چطور می شود دوست خوب پیدا کنیم ،، همه این کارها را بدون توکل و توسل به خدا و نظر امام زمان (عج) امکان پذیر نیست ،،،،، خدای خوب مهربان کمکان کن تا بتوانیم بنده خوبی باشیم و در راه نجات بشریت قدمی برداریم الهی آمین

آخرین نظرات
  • ۲۹ ارديبهشت ۹۳، ۱۴:۰۷ - علیرضا علاقه مندان
    عالی بود
نویسندگان

۵ مطلب در آبان ۱۳۹۲ ثبت شده است

نصر تی وی: باسم کربلایی مداح عربی زبان که معروفیت خودش را مدیون نشر سبک های جدید است امسال در شب پنجم محرم به جای شعر خوانی و عزاداری برای اباعبد الله الحسین(ع) در اقدامی سخیف با دست بردن در اصل ابیات شعر شروع به توهین کردن به رهبر معظم انقلاب می کند .
 
وی هنگام خواندن ابیات توهین آمیز با نشان دادن معلولیت دست راست همراه با خنده !!! در مجل عزای امام حسین (ع) رفتار زشت خودش را تکمیل می کند.
 
در این میام مردمی که متوجه می شوند وی در حال توهین به ولی امر مسلمین جهان امام خامنه ای است ، به سمت وی حمله ور می شوند و اعتراضشان را نسبت به رفتار شیطانی این هتاک نشان می دهند و مجلس را بر هم می زنند.
 
لازم به یادآوری است که این خواننده در سالهای گذشته نیز اقدامی مشابه به این موارد را علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی و رهبری داشته است و این برای چندمین بار است که وی اقدامی هتاکانه دارد .
 
گفتنی است این مداح نمای هتاک عربی رفت و آمد های زیادی نیز به شهر های قم و مشهد مقدس هم دارد و در هیئت های عربی نیز بصورت کاملا آزاد مداحی می کند ! 

لینک خبر و فیلم : http://www.parsine.com/fa/news/167699/%D8%AA%D9%88%D9%87%DB%8C%D9%86-%D8%A8%D8%A7%D8%B3%D9%85-%DA%A9%D8%B1%D8%A8%D9%84%D8%A7%DB%8C%DB%8C-%D8%A8%D9%87-%D8%B1%D9%87%D8%A8%D8%B1-%D8%A7%D9%86%D9%82%D9%84%D8%A7%D8%A8-%D9%88-%D8%A7%D8%B9%D8%AA%D8%B1%D8%A7%D8%B6-%D9%85%D8%B1%D8%AF%D9%85-%D9%81%DB%8C%D9%84%D9%85

یک روزنامه آلمانی امروز در گزارشی با چاپ تصویری از بازیکن سابق ترک تبار تیم ملی فوتبال زیر 17 سال آلمان از کشته شدن وی در سوریه پس از پیوستن وی به گروههای مخالف رژیم اسد خبر داد.

این روزنامه در گزارشی با اشاره به سابقه بازی بوراک کاران برای تیم های نوجوانان دورتموند، هرتابرلین، هامبورگ ، هانوفر و آلمانیا آخن اعلام کرد: وی از جولای 2008 فوتبال را کنار گذاشته بود.

خواهر وی در گفتگو با این روزنامه آلمانی درباره بوراک کاران می گوید: برادرم پس از رها کردن فوتبال دائما از "جهاد" صحبت می کرد

وی افزود: بوراک در ابتدای همکاری با گروههای مخالف رژیم اسد در سوریه به ارسال کمکهای دارویی برای آنها روی آورده بود. اما بعدها متوجه شدیم که به همراه همسر و فرزند هفت ماهه خود به ترکیه رفته است.

خواهر بازیکن سابق تیم ملی فوتبال آلمان افزود: ما شنیده ایم که وی در تاریخ 11 اکتبر گذشته در منطقه مرزی اعزاز (مرز سوریه با ترکیه) توسط ارتش سوریه کشته شده است.

روزنامه بیلد در پایان این گزارش از حضور همسر و فرزند بوراک کاران در یک اردوگاه آوارگان سوری در ترکیه خبر داده است.

..ازاون روزای عشق وصفا حدود 25سال گذشته است. درددلم باشماست شهیدان کربلای 4 و5 ...25 سال است که شما در افقهای دور در پروازین ومن در باطلاق چه کنم چه کنم هی فرو میروم...درست در مقابل همین چه کنم ها درسال 63 بود که ندایی درونی که نمیتوانستم در مقابلش تاب بیاورم منو به خوزستان کشاند واز اونجا به بیابانهای حواشی شهرها...چشم باز کردم خودمودر جمع شما یافتم..تک تکتون مهربان و دوست داشتنی ...خیلی هاتون اصلا گناه رو حتی شاید برا یک باهم تجربه نکرده بودین...من درساحل اون دریای محبت وعشق وشجاعت به تماشا نشسته بودم ولذت می بردم ...شما شنا کنان دراون دریا رفتین ورفتین ومن فقط صدای قه قههای مستانه تان را می شنیدم ومیشنوم..کاش منم ذره ای از عشق وشجاعت شما می داشتم...واینک دوباره سال 63 فرا رسیده ومن خیلی منتظرم که همون اشنا بار دیگر یاریم کند..البته دوستان که بعضا در بعضی نهادهای مهم هستن فکر میکنن که اگه نفسی میکشم وناله ای ضعیف سر می دهم از سر تفنن وسر مستی وکینه توزی است وشاید هم بگن از بدفهمی وبی بصیرتی است ..اما اگه قبول کنم بصیرت را از کجا بیاموزم؟ جایی وکسی نمی یابم. اونا که مدعیین خود فاقد اونن...من شما رو بصیرترین ادما می دونم..وحالا شما بگویید برای این کشور واین مردم وان جمهوری اسلامی چه مانده ومن چه کنم؟...می دونم که بازم اگه شما بودین واین وضعیت. باز شمابا سلاح عشق ومحبت واگاهی وشجاعت نمی گذاشتین به این مردم اسیبی برسد ولی باز من تماشاچی شما .وحالا شرمنده ام که بگم وضعییت خوبی نداریم .از اخلاق ومعنویت خبری نیست ..خیلی از دخترانمون مجلس بزم عیاشان عرب را گرم میکنن برای کسب درامد.. وپسرانمون در چنگال اعتیاد اسیر...وعده ای اواره بلاد غربت والبته عده ای محبوس در زندانهای خودمون..چرا ؟به کی باید گفت که گفتنش هم گناه شمرده میشه..شما دلتان برای ما میسوزد ومن عجیب دلتنگ شما....... .. ..

م . ن . ع . ن 

لیلی و دلبری و لعل لبش خوب اما---- رقص پرچم شاه به همه می ارزد

غروب شلمچه